Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.772 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-246-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 44.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.772 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-246-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schouten Stroe |
Contactpersoon | Henk Jan van Loo |
Adres | Wolweg 45 |
Postcode | 3776 LN |
Plaats | Stroe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 442360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schoutenstroe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2019 - jun. 2020
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 233 kW (317 PK)
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 142 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.979 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.520 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
** NIEUW BINNEN, MEER INFORMATIE VOLGT **
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u ons telefonisch bereiken 0342 - 44 23 60 of mail naar info@schoutenstroe.nl.
U bent van harte welkom in onze showroom voor een bezichtiging, onder het genot van een kopje koffie of thee!
Inruil is altijd welkom, voor een waarde indicatie ontvangen wij graag wat foto's, deze kunt u per e-mail en of whatsapp +31 0342-442360 verzenden.
Ons bedrijf is gevestigd in Stroe (gem. Barneveld) op de Veluwe, 3 minuten van de A1, graag tot ziens.
Om teleurstelling te voorkomen graag vooraf informeren naar de beschikbaarheid.
Wij doen onze uiterste best om de informatie zo actueel en accuraat mogelijk te weergeven.
Echter kunnen wij géén fouten uitsluiten.
Controleer bij aankoop zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Aan deze advertentie kunnen géén rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.