Bouwjaar | 06-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-997-LR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
€ 36.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.272 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-997-LR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kempeneers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 5 |
Postcode | 4194 TG |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29043663 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokempeneers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2020-08-01
Referentienummer: 1560
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 2.550 kg
Interieur
Interieurkleur: antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Nieuw binnen! Een sportieve en compleet uitgevoerde Volvo V60 2.0 T8 Recharge AWD R-Design. Deze Volvo is voorzien van een krachtige benzinemotor in combinatie met een elektromotor. Samen leveren deze motoren een gecombineerd vermogen van 390pk. De auto is uitgevoerd in de kleur wit metallic. Deze auto is afkomstig van het bouwjaar 2020 en heeft slechts 82.272km gereden. Deze auto is volledig onderhouden. Uiteraard is hiervan alle documentatie aanwezig. De auto verkeert in een nette staat. Daarnaast is deze auto voorzien van een mooie complete lijst aan opties. Op de lijst aan opties van deze auto vindt u o.a.: R-Design, panoramadak, 19 inch lichtmetalen velgen, getint glas, achteruitrijcamera, Harman/Kardon geluidsinstallatie, navigatiesysteem, elektrisch verstelbare stoelen (Geheugenfunctie bestuurdersstoel), full LED system, zwarte hemelbekleding, stoelverwarming, multifunctioneel sportstuurwiel, adaptieve cruise control, dodehoek detectie, climate control, etc.
Heeft deze prachtige Volvo uw interesse gewekt? U bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit. De koffie staat voor u klaar!
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.