![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 165.878 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-879-NF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
€ 26.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 165.878 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-879-NF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2019 - jul. 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 193 kW (262 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Vermogen brandstofmotor: 193 kW (262 PK)
Koppel: 425 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 187 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, 11 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,9 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Splinternieuwe, origineel Nederlands geleverde en dealeronderhouden, van de eerste eigenaar, sportieve VOLVO XC40 1.5 T5 Twin Engine in de luxe Inscription uitvoering!
*!* XC40 1.5 T5 193KW / 263PK met 425NM koppel !! 7-TRAPS AUTOMAAT !!
Bouwjaar: 3-2020.
Kenteken: H-879-NF. (origineel Nederlands)
165.878 km origineel, (dealer)onderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
APK: 6-2026.
!! SCHADEVRIJ & NOOIT IN GEROOKT !!
*!* ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG *!*
VOLVO INSCRIPTION ZWART METALLIC
VOLVO INSCRIPTION ZWART LEDEREN SPORTINTERIEUR ''LEDER/CHARCOAL''
INSCRIPTION 18 INCH LICHTMETALEN VELGEN
Chroompakket exterieur (incl. dakrailing)
Aluminium interieurlijsten
Lane Keeping Aid (rijbaan assistentie)
Collision Avoidance
Verkeersbord detectie / weergave
Keyless start/stop
FULL-LED verlichting met koplampsproeiers.
Parkeersensoren voor en achter
Parkeercamera achterzijde
Elektrisch wegklapbare trekhaak
Elektrische achterklep
Volledig elektrisch verstelbare sportstoelen met memory en stoelverwarming
Navigatiesysteem EUROPA op harde schijf.
Multimedia met USB/IPOD en bluetooth audio.
Apple Carplay en Android Auto
Internet voorbereiding
Bluetooth carkit met telefoonvoorbereiding.
Elektrische ramen voor en achter, ook op afstand bedienbaar
Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare spiegels
Licht- en regensensor
Boordcomputer
Start / Stop systeem
Laadpaalkabel Mennekes type-2
ABS, ASR, ESP en 8 airbags
ENZ,enz,enz.
LET OP!! SCHERPE PRIJS RIJKLAAR !! GARANTIE MOGELIJK IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! INRUIL IS MOGELIJK !!
-----!! ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN !!-----
= Bedrijfsinformatie =
AAN DEZE ADVERTENTIE KUNNEN GEEN RECHTEN WOR
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
![Autotest | Volvo XC40 Natuurlijke doorstroming](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10043/volvo-xc40-p6-core.jpg)
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.