![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-405-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 13.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.201 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZD-405-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Volvo XC60 komt uit 2014, werd geleverd van 11-11-2013 tot 19-04-2015 en kostte toen € 54.285,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 133 kW (181 PK) en een cilinderinhoud van 1969 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,7 liter per 100 km en hij weegt 1634 kg. De APK is geldig tot 21-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 536,75 per kwartaal.
4 zo goed als nieuwe banden!
hier volgen een aantal opties,
automatisch airco
cruise control
parkeersensoren
centrale vergrendeling
elektrische verstelbare spiegels
boordcomputer.
bluetooth
en nog een hele x aantal opties zie optielijst.
geen mankementen en/of storingen
rijdt en schakelt werkelijk nieuw.
in uitmuntende staat.
geen kras of een deuk te bekennen
motorisch altijd goed onderhouden zie je ook zeker terug hoe de motor loopt en schakelt.
dealeronderhouden zie foto's
inruilmogelijk
alle inruilmogelijk
inruilprijs 14495
car4all
apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
![Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4163/volvo-xc60.jpg)
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.