![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.366 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-935-NG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.366 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-935-NG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Wientjes Auto's B.V. |
Contactpersoon | Michael Derks |
Adres | Land van de Dierenriem 44 |
Postcode | 7324 AA |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franswientjesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - aug. 2017
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 872 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Volvo XC60 enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. De luxe van het lederen interieur, gecombineerd met het gemak van de superhandige elektrisch bedienbare achterklep zorgen voor een wel heel complete uitvoering. Deze Volvo XC60 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakrails, in delen neerklapbare achterbank, buitenspiegels met verlichting en verstelbare lendensteunen.
Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. De climate control links en rechts gescheiden zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. De uitrusting van deze Volvo is met regensensor, cruise control, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo XC60 samen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen. Met voorzieningen als brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
![Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4163/volvo-xc60.jpg)
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.