Bouwjaar | 05-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 212.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-322-NT Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 212.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-322-NT Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf H. Coops |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Papegaaiweg 5 |
Postcode | 7345 DK |
Plaats | Wenum Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2600128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hcoops-youngtimer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2008 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 277 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: garantie op draaiend gedeelte motor en aandrijflijn
Deze XC60 T6 SUMMUM is uitgevoerd in de niet zo veel voorkomende kleur Terra Bronze metallic. Hij zit lekker in z'n optie's, adaptive cruisecontrol, achteruitrijcamera, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, stoelverwarming beide voorstoelen, stoelverwarming achterbank, knappe 20 inch sportvelgen en een navigatiesysteem af fabriek.
Hij is op 5 januari 2009 nieuw in Zwitserland geleverd en nu al onder de youngtimerregeling van de zaak te rijden. De fiscale waarde is vast te stellen op € 11.500,- wat neer komt op een BRUTO bijtelling van € 335,- per maand.
Daarbij komt nog dat het een 'BTW' auto betreft, de prijs is inclusief 21% BTW.
Voor aflevering krijgt hij nog een onderhoudsbeurt, standaard daarbij is het laden van de Nederlandse software, uitlijnen van de auto en een preventieve powerflush oliespoeling van de automatische versnellingsbak.
Indien gewenst zijn deze (behoorlijke) onderhoudskosten zijn separaat binnen de verkoopprijs op een BTW factuur te factureren.
De prijs van deze XC60 bedraagt € 24.500,- en als je geen inruil hebt geven we een korting van € 550,- zodat de netto dealprijs € 23.950,- (€19.793,- excl. BTW) bedraagt.
Genoemde prijzen zijn inclusief afleveringsbeurt, garantie en tenaamstellen.
Bij ons GEEN bijkomende kosten of afleverpakketten.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer info over deze auto en XXXL foto's kijk je op onze webiste www.hcoops.com en www.hcoops-youngtimer.nl
We zijn geopend op afspraak, belt u ons eerst voordat U een auto wilt komen bekijken zodat we voldoende tijd voor U vrij kunnen maken.
Ook full operational leasen van een van onze YOUNGTIMERS is mogelijk, vaste kosten per maand voor de hele looptijd, kortom geen zorgen.
Meer info over het leasen van deze yountimer op www.hcoops-youngtimer.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.