Bouwjaar | 27-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 205.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 29.700,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 205.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hennes Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Mollenhutseweg 50 |
Postcode | 6533 HJ |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3229252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hennesautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2017 - apr. 2018
Technische informatie
Vermogen: 300 kW (408 PK)
Vermogen brandstofmotor: 235 kW (320 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 2.018 kg
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 20.000 km
Garantie: Afleverkosten pakket SUMMUM € 599,- Inclusief nieuwe APK, Afleverbeurt en 6 Maanden Volledige garantie. Voor de complete inhoud van dit pakket zie www.hennesautomobielen.nl/garantie
Model 2018 XC60 T8 R-Design met zeer uitgebreide optie lijst. Naast de fraaie Inscription kleur Crystal white pearl voorzien van: met leer bekleed dashboard, Bowers & Wilkins audio, Head-Up Display, Keyless drive, Getint glas, 360 graden rondom zicht camera, Head-Up display, Parkeer assistent ( auto kan zelf in en uitparkeren ), Stoelverwarming voor en achter, Verwarmd stuurwiel, auto is met de Volvo on call app voor te verwarmen in de winter en te koelen in de zomer, Luchtvering, gelaagd/ dubbel glas, 2x el. stoelverstelling,
= Bedrijfsinformatie =
Onze collectie staat in twee showrooms in Nijmegen! Daarom graag mailen of bellen voor een bezichtiging/ beschikbaarheid! Altijd +/- 100 VOLVO OCCASIONS OP VOORRAAD! Standaard afleverkosten €599,-. Voor meer informatie over de inhoud van het afleverpakket zie www.hennesautomobielen.nl/garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.