Bouwjaar | 12-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-424-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-424-ZX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Paramariboweg 68 |
Postcode | 7333 PB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 2061150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 78 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 471 x 190 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 19 kWh
Accu laden: 6.4 kW
Interieur
Interieur: charcoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 25 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit Zweedse icoon staat al jaren aan de top. Niet voor niets, want Volvo rijden is een waar genoegen. 'Volvo for life?. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 100 kilometer. Het is een hybride, daardoor is de auto zuinig met brandstof. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeėvenaard luxueuze uitstraling. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Afzien is er bij deze Volvo XC60 niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. In deze Volvo profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons bent u verlost van kabels en snoertjes. Het opladen gaat simpel door de smartphone in de speciale houder te plaatsen. Verder geniet u ook van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Intelligent rijden is de tweede natuur van deze auto. Het systeem reageert op neerslag en invallende duisternis via de automatisch inschakelbare verlichting en de regensensor en schakelt automatisch verlichting en ruitenwissers in. Snelheid en afstand worden gereguleerd door het adaptive cruise control, de kruisend verkeer detectie en de achteropkomend verkeer waarschuwing vormen een tweede paar ogen en inparkeren gaat simpel met de parkeersensoren achter. Met de keyless
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.