Volvo XC70 2.4 D5 Summum

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-02-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 459.364 km
Deuren 5
Kenteken 85-ZDK-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.400 cc
Vermogen 136 kW (185 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-02-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 459.364 km
Deuren 5
Kenteken 85-ZDK-4 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.400 cc
Vermogen 136 kW (185 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kopper Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Microweg 49
Postcode 6545 CL
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 2120920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kopperautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2013

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Lengte: 484 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.734 kg
Laadvermogen: 666 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
? Vloeistofcheck 
? Kenteken tenaamstelling 
? Schoonmaken 

Volvo XC70 2.4 D5 Summum
Rijdt en schakelt goed, netjes onderhouden
Gebruikerssporen in verhouding tot de leeftijd en kilometerstand
Auto is vanuit inruil verkregen, prijs betreft een meeneemprijs

Dit Zweedse icoon staat al jaren aan de top. Niet voor niets, want Volvo rijden is een waar genoegen. 'Volvo for life'. Een vijfcilinder dieselmotor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. Het lederen interieur maakt het echt af. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Volvo XC70 heeft verwarmbare voorstoelen. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Verder is de Volvo uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Ook is de Volvo uitgerust met: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Volvo XC70 perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.

Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan voor uw komst een afspraak te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC70 | Asfaltavonturier

De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.

Autotest | Volvo XC70 Asfaltavonturier

Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.

Plus

  • subliem audiosysteem
  • ruim en comfortabel
  • zeer veilig

Min

  • te lichte besturing
  • testauto niet vrij van rammeltjes

Conclusie

Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.

Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.

Deel deze advertentie